Intrebari frecvente
Produsele nepersonalizate (ex: postere fara rama, tablouri standard, produse in serie) pot fi returnate fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la data livrarii.
Contacteaza-ne in maximum 48 de ore de la livrare, trimitand fotografii clare si detalii. Dupa analiza, vom inlocui produsul sau iti vom rambursa banii.
Nu, daca produsul a fost realizat corect conform indicatiilor tale. Personalizarea presupune o lucrare unica, necomercializabila altor clienti.
Daca produsul este corect si fara defecte, costul returului este suportat de client. Daca produsul este defect sau gresit, costul este acoperit de noi.
Da, se poate comanda si fara cont.
Da, se poate comanda ca persoana juridica. Se pot primi si oferte personalizate in functie de cerinte.
Persoanele juridice, firme sau organizatii, pot plasa comenzi utilizand fie un cont creat in numele companiei, fie prin completarea datelor de facturare direct in procesul de finalizare a comenzii. In acest caz:
Datele de facturare completate vor fi utilizate pentru emiterea facturii fiscale aferente comenzii, care va fi emisa pe numele firmei respective.
Livrarea produselor va fi realizata conform adresei si informatiilor de contact oferite de catre clientul juridic.
Este responsabilitatea clientului juridic sa ofere date corecte si complete pentru facturare si livrare. In caz de modificari, acestea trebuie comunicate inainte de finalizarea comenzii pentru a evita erori in procesul de facturare si livrare.
In cazul in care o persoana juridica doreste sa utilizeze conditii speciale (ex: plata in cont, emiterea de documente suplimentare), acestea trebuie convenite in prealabil cu departamentul comercial (numele firmei tale), printr-un acord separat.
Daca s-a efectuat deja o plata pentru un produs indisponibil, suma corespunzatoare va fi returnata integral in termen de maximum 7 zile calendaristice, prin metoda de plata folosita initial sau in contul indicat de client, in functie de situatie.
Livrarea este gratuita pentru comenzile cu o valoare totala de minimum 100 lei (TVA inclus).
Pentru comenzile sub 100 lei, se aplica o taxa de livrare variabila, calculata in functie de:
dimensiunea produselor comandate,
greutatea coletului,
Taxa de livrare este afisata in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii. In cazul comenzilor atipice (formate mari sau multiple produse grele), clientul va fi contactat in prealabil pentru confirmarea costului final de transport.
In cazul in care produsul ajunge deteriorat (zgarieturi, rupturi, colturi indoite, murdarie, defecte evidente):
Informeaza-ne in cel mult 48 de ore de la primirea coletului, prin mesaj, email sau telefon.
Trimite-ne fotografii clare cu produsul si ambalajul sau din mai multe unghiuri.
Vom analiza situatia in cel mai scurt timp. Daca se confirma deteriorarea in timpul transportului, vom inlocui produsul fara niciun cost suplimentar pentru tine.
In unele cazuri, putem solicita returnarea produsului deteriorat — ne vom ocupa noi de preluare, fara alte obligatii din partea ta.
Plata online cu cardul bancar (Visa/Mastercard)
Plata se realizeaza in conditii de siguranta prin intermediul procesatorului de plati partener. In momentul finalizarii comenzii, veti fi redirectionat catre o pagina securizata pentru a introduce datele cardului.
– Acceptam carduri emise de orice banca din Romania sau din strainatate, in RON.
– Nu percepem comisioane suplimentare pentru plata cu cardul.
– Datele de card nu sunt stocate pe serverele noastre, tranzactiile fiind criptate si securizate.Plata ramburs (numerar la livrare)
Comanda se poate achita direct curierului, in numerar, in momentul primirii coletului.
– Recomandam pregatirea sumei exacte.
– In anumite cazuri (valori mari sau comenzi personalizate), ne rezervam dreptul de a solicita plata integrala sau partiala in avans.
- Pentru fiecare comanda procesata si finalizata, se emite o factura fiscala, conform legislatiei fiscale din Romania.
- Factura va fi transmisa automat pe adresa de e-mail introdusa in comanda, dupa expedierea produsului, sau va fi disponibila direct in contul de client, daca aveti unul creat.
- Nu oferim facturi tiparite in colet, din ratiuni de mediu.