Livrare si termene

1. Procesarea comenzii

Dupa ce comanda este confirmata (inclusiv fisierele personalizate, daca este cazul), produsele comandate intra in procesul de productie. Timpul de realizare este de 1–3 zile lucratoare, in functie de complexitatea produsului, volumul comenzilor si alte cerinte speciale (dimensiuni atipice, finisaje personalizate etc.).

2. Termen de livrare

Expedierea produselor catre client se face prin curier rapid, in general in 1–2 zile lucratoare de la finalizarea productiei. Durata exacta a livrarii poate varia in functie de localitatea de destinatie si disponibilitatea curierului.

3. Costul livrarii

  • Livrarea este gratuita pentru comenzile cu o valoare totala de minimum 100 lei (TVA inclus).
  • Pentru comenzile sub 100 lei, se aplica o taxa de livrare variabila, calculata în functie de:
    • dimensiunea produselor comandate,
    • greutatea coletului
  • Taxa de livrare este afisata in cosul de cumparaturi inainte de finalizarea comenzii. In cazul comenzilor atipice (formate mari sau multiple produse grele), clientul va fi contactat in prealabil pentru confirmarea costului final de transport.

4. Ambalare si siguranta

Produsele sunt ambalate cu mare grija, folosind materiale de protectie adecvate (folie cu bule, carton dublu, coltare din spuma, protectii suplimentare pentru panze sau sticla, daca este cazul), pentru a preveni deteriorarile in timpul manipularii si livrarii.

5. Raspunderea in timpul transportului

Vanzatorul se asigura ca produsele parasesc atelierul in stare impecabila. Din momentul predarii coletului catre curier, raspunderea pentru integritatea acestuia revine transportatorului. Daca la primire observi deteriorari ale ambalajului sau alte nereguli:

  • Fotografiaza coletul inainte de deschidere;
  • Solicita curierului, daca este posibil, intocmirea unui proces-verbal de constatare;
  • Contacteaza-ne in maximum 48 de ore de la receptie, cu detalii si imagini clare.

Ce fac daca articolul meu este deteriorat la livrare?

In cazul in care produsul ajunge deteriorat (zgarieturi, rupturi, colturi indoite, murdarie, defecte evidente):

  • Informeaza-ne in cel mult 48 de ore de la primirea coletului, prin mesaj, email sau telefon.
  • Trimite-ne fotografii clare cu produsul si ambalajul sau din mai multe unghiuri.
  • Vom analiza situatia in cel mai scurt timp. Daca se confirma deteriorarea in timpul transportului, vom inlocui produsul fara niciun cost suplimentar pentru tine.

In unele cazuri, putem solicita returnarea produsului deteriorat — ne vom ocupa noi de preluare, fara alte obligatii din partea ta.